dinsdag 17 december 2019

Het werd tijd

zo'n doos dus
Gisteren kreeg ik een bevestiging van de transporteur, dat hij de zending van 8 november j.l. naar Roemenië niet meer kan terugvinden. Ik kreeg een schadeformulier toegestuurd. Blijkbaar heb ik ongewild iemand in Engeland blij gemaakt met kleding en een vogelkooi. Want daar, in Nottingham, is het pakket volgens de transporteur terecht gekomen. Ik ben benieuwd wat ik uiteindelijk vergoed krijg. Als verzekeringsbedrijven moeten uitbetalen, zijn er immers opeens veel mitsen en maren. Het begint al met het feit, dat de set formulieren bestemd is voor bedrijven die klant zijn. Ik ben een particulier. Toch heb ik gisteren weer een pakket verstuurd. Ik moet er maar op vertrouwen, dat het dit keer weer goed gaat. Zoals het lange tijd het geval geweest is.