Het is weer zover. Zoals bekend is een pakket bestemd voor onze vrienden in Roemenië zoekgeraakt. Ik heb daarover vragen gesteld inclusief een opgave van de inhoud en de verpakking (uiterlijk). Ik kreeg als antwoord, dat het pakket zich in Nottingham bevindt onder vermelding van een telefoonnummer.
Ik heb even gemeld of het soms de bedoeling is dat ik een fout van de transporteur moet gaan herstellen. Daarop kreeg ik een excuus en men beloofde mij aan het werk te gaan. Weer werd mij om de inhoud van het pakket gevraagd en dat heb ik maar weer gegeven. Dat alles was de stand van zaken een week geleden.
Omdat de klant bij GLS blijkbaar een haalplicht heeft, heb ik gisteren maar weer eens geïnformeerd naar de stand van zaken en gelijk maar aangegeven dat ik de geleden schade vergoed wil hebben. Wat denk je? Krijg ik een e-mail met de vraag : wat zit er in uw pakket? Grrr! Toegevoegd aan het e-mail als bijlagen kreeg ik een hele ris afbeeldingen (6!) van het bedrijfslogo en een niet nader te identificeren iets. Dat alles op zeer klein formaat. Zou iemand voor het eerst een mail programma gebruiken?
Omdat de correspondentie via beantwoording aan het originele bericht gekoppeld is, zou de afhandelaar de historie kunnen zien. Een kwestie van even scrollen. Iets wat velen op hun iPhone ook niet doen.
Al met al had ik een reactie verwacht in de zin van : we hebben Nottingham gebeld en uw pakket is..... enz. Gevolgd door vervolgacties. Tja, op een goede manier lezen en iets afhandelen is voor sommigen heel erg moeilijk. Zo blijf je in een kringetje ronddolen.