vrijdag 25 oktober 2019

Vragen van het theezakje

Dit is de bekende uitzondering die de regel over vragen bevestigt. De regel stelt, dat domme vragen niet bestaan. Ik vind dit dus een uitzondering. Als kind vroeg ik me trouwens af hoe een dom iemand een intelligente vraag zou kunnen stellen. Later leerde ik dat het mogelijk is, al heb ik dat nooit mee mogen maken.
Als ik goed nadenk zijn al mijn dromen uitgekomen. En ik droom best veel. Al moet ik zeggen, dat ik de laatste tijd wat moeite heb om 's morgens mijn droom te reproduceren. Zelfs in mijn slaap ben ik dus vergeetachtig geworden. Haha. Ik heb op dit moment geen dromen in de zin van realistische wensen. Wat dat betreft ben ik ook geen idealist. Dus ik droom niet van een wereld zonder armoe en/of oorlog. Of zonder klimaatdrammers of de EU.