donderdag 24 oktober 2019

Een UFO!

Toen ik vanmorgen in de loods kwam, zag ik tot mijn verbazing een kleine UFO staan. Ik werk vaak met geopende overheaddeur, dus kan het zijn dat het geval stiekem naar binnen gevlogen is. Ik ben dat apparaat maar direct gaan slopen. Als eerste heb ik de beide antennes verwijderd. Om te voorkomen dat ze contact zouden maken met hun planeetgenoten. Ik had daarvoor wel de grote rode 'moordenaar' nodig. De blauwe had een te kleine bek. En je weet, voor een grote bek moet je bij rooien zijn. Beide sprieten heb ik ontdaan van de messing onderdelen. Daarna heb ik met de accuschroefmachine de motor eruit gehaald, zodat ie er niet meer vandoor kon gaan. Ik heb alle vinnen verwijderd, zodat ik enkel een elektromotor overhield. Toen ik de ommanteling ook verwijderd had,
hield ik enkel ijzer over. Geen elektronica en ook geen aliens gezien! Of zouden ze spontaan tot stof wedergekeerd zijn? Dat lag er namelijk wel. In grote hoeveelheden zelfs. Binnenin bleek nog een vloeibaar goedje te zitten, wat behoorlijk stonk. Het rook verdacht veel naar water, dat erg lang in een cv ketel had gestroomd.