dinsdag 15 oktober 2019

In training

Vanmorgen ben ik begonnen met een speciale training. Ik ben met oefeningen gestart om aan het eind van deze maand klaar te kunnen zijn om een aantal keren een trappenhuis te bestijgen. Met wat bagage. Er is geen tijdslimiet, al is het niet de bedoeling dat ik van 's morgens vroeg tot 's avonds laat op en neer ga.
We gaan weer een kleine verhuizing doen. Dit keer niet gelijkvloers, maar een woning op de 4e etage van een gebouw waar een lift ontbreekt. Ja, die bestaan nog. Geen woning dus voor senioren, maar meer voor jonge klimgeiten. Maar ik laat me niet gek maken hoor. Gewoon rustig aan en misschien alleen aanwijzingen en koffie geven. Haha! Tja, dat leiding willen geven blijft me achtervolgen. Ik weet niet of ik speciale outfit nodig heb. Bergschoenen of zijn er speciale traploop-schoenen? Misschien ook een zuurstofmasker? Het is in een grote stad, waar de lucht natuurlijk veel viezer is dan hier in Flevoland.