zondag 15 november 2015

Het stormt

omgewaaid...
Toen ik vanmiddag een school passeerde, zag ik iemand met een mopshondje op het schoolplein staan. De in het zwart geklede man stond op dat plein vlak bij een heg, waar hij zijn hondje liet poepen op de bladeren! Dit keer zei ik er niets van, want ik ken die man en ik heb gelezen dat het MC Zuiderzee ziekenhuis in Lelystad het slechtste is van Flevoland. Dus gaf ik prioriteit aan mijn gezondheid en beperkte ik me tot nadrukkelijk kijken met gefronste wenkbrauwen. Dat vond die meneer merkbaar niet zo leuk. Hij maakte bewegingen met zijn hoofd van : 'is er wat?' Nee, het was op. Ik was namelijk op weg naar de super. Iets vergeten in te slaan, wat we dringend nodig hadden.
Heb ook nog Fenna uitgelaten in de storm. Leuk die wapperende oren en bij tijd en wijle een omgewaaide hond.