woensdag 30 juli 2014

Opvallende zoekwoorden

Meeuwenhapjes
In mijn dagelijkse statistiekjes, kan ik ook zien met welke zoekwoorden men op mijn blog terecht is gekomen. Zo zijn er mensen op zoek geweest naar foto's met een vlag halfstok (niet iedereen heeft iets met auteursrechten), naar informatie over het ophalen van oud ijzer, de antilekbanden van de Action, de Stavorenstraat, een vliering maken op de gordingen en..... het uitmoorden van meeuwen. De laatste zoekwoorden maakten mij nieuwsgierig. Volgens mij heb ik nooit iets over dat onderwerp geschreven. Wie wil er nou meeuwen uitmoorden? Gisteren zag ik op een lokale tv zender (West) een nieuwsitem over meeuwen die voor flinke overlast zorgen in of in de omgeving van Den Haag. Hun aantal neemt jaarlijks flink toe. En je weet hoe het met meeuwen is : ze krijsen, schijten de boel onder en verdwijnen. Net als interim managers (schrijft een voormalig interim manager....).
Een aantal bewoners is ten einde raad. Omdat lokale instanties niets doen tegen de overlast, heeft iemand waarschijnlijk zelf even op internet gezocht naar een oplossing.