zondag 3 oktober 2021

Geen fut

Het overkomt mij niet vaak, maar afgelopen dagen heb ik weinig energie kunnen opbrengen. Nergens voor. Tenzij slapen ook energie kost. Misschien wel voor degene die naast mij ligt, vanwege mijn knorrende geluiden. Ik ben wat uit het veld egslagen door een aantal droevige voorvallen. Misschien heb ik onbewust veel energie afgestaan aan overledenen, zodat zij hun reis naar het hiernamaals kunnen maken. Ach, ik weet niet hoe het allemaal in elkaar steekt na een overlijden. De tijd zal het leren.

Het weer werkt ook niet echt mee. Of past het zich naar de omstandigheden aan? De wolken huilen. Geen stortbui, maar zo'n triest druilerige tranenstroom. Ik werd vanmorgen wat laat wakker. Het was al bijna 8 uur! Afgelopen nacht schijnt het even gestormd te hebben. Buiten kwamen Fenna en ik vanmorgen namelijk veel afgebroken takken tegen. Het fietspad was onbegaanbaar voor rijdend verkeer. 's Nachts dus niets van gemerkt. Dan slaap ik, dan luister ik helemaal niet. Zonde van mijn slaapje. Nou mensen, eens kijken of deze Bewust Ongevaccineerde Blogger vandaag nog ergens wat energie kan opdoen.