vrijdag 18 december 2020

Ook raar!

* Iemand vroeg aan mij of ik soms een paar schoonmaakadressen wist. Ik weet er wel een paar, maar dan krijg ik als tipgever geheid ruzie met de bewoners op die adressen. 
* In het bos hier vond ik (weer) een verpakking van een condoom. Kabouters schijnen het toch ook te doen als het koud en nat is buiten. 
* Kop uit een simpel krantje : Dronken vrouw met frikandel achter het stuur crasht in weiland. Frikandel? Zijn sommige journalisten zo preuts of hadden ze naar Specsavers moeten gaan?

* Mensen hier maken zich boos, omdat niet iedereen zich laat testen. Ze vergeten even dat veel, vooral jonge mensen nergens last van hebben en toch besmet zijn en dus anderen kunnen besmetten. En het is normaliter de tijd van de verkoudheid / gewone griep.
* Als een schip olie lekt, legt men er een drijvende band omheen. De band om het virus in te dammen (de maatregelen) vertoont heel veel lekken. Raar dat veel mensen dat niet (willen) zien.