maandag 10 februari 2020

Pijpen

Pijpen demonteer ik ook. Officieel heet zo'n pijp rookgasafvoer. Maar dat is meer typewerk. Dus pijp. Dat is anders dan met het woord stopcontact. Dan gebruik ik meestal wel wandcontactdoos. Vraag me niet waarom. Wandcontactdoos. Vanwege de vele cryptogrammen die ik oplos denk ik bij dat woord plots aan een prostituee die wachtend op een klant tegen een muur leunt. Haha!
Sorry, ik liet me even gaan. Zo'n pijp bestaat uit een kunststof buitenkant met een aluminium binnenpijp met dito kap.
Dat spul is helemaal met popnagels vastgezet. Ik had geen boor tot mijn beschikking, dus heb ik de slijptol maar gebruikt. Daarmee heb ik de koppen van de nagels weggeslepen. Toen viel die hele pijp al uit elkaar. Geluidloos, want ik had mijn gehoorbeschermers op. Voor dat ene beetje goede oor.