maandag 3 februari 2020

Dat is Make up

Ook tijdens het verhuizen houden wij in het oog wat wel en wat niet of minder belangrijk is. Veel wensen / eisen vallen daarom bij mij onder de noemer Make up. Voor mij betekent dat : van latere zorg. Stel we hebben de eethoek in het andere / nieuwe huis neergezet. Ik ga me dan niet druk maken over hoe de eettafel daar het beste zal staan; tegen de muur of los ervan of met de kopse kant naar de keuken enz. De meubels staan er en hoe ze daar het beste staan is voor mij make up. Daar mogen de bewoners hun hoofd over breken. De fotolijstjes en/of schilderijen zetten we ook gewoon in de woonkamer. Waar ze precies komen te hangen is ook make up. Eerst de rest uit de aanhangwagen halen.
Ik heb meegemaakt, dat heel veel tijd verloren ging in make up zaken. Zonde van de tijd en energie. Met gevolg dat het op het eind flink stressen was, want de oude woning moest op tijd worden opgeleverd. Doelgericht blijven werk is het beste. Vandaag hebben we weer gescoord. Weer een ruimte leeggemaakt en overgebracht. En op de nieuwe stek alles weer opgeruimd. Tjakka! We zitten ruim voor op de planning.