zondag 23 februari 2020

Contact met mij - Fukuoka -

Er zijn lezers die mij iets vragen. In de regel geef ik antwoord bij uw reactie. Dus even uw eigen reactie teruglezen, dan staat daar mijn antwoord / reactie onder. Zie opmerking in rechter kolom van dit blog.
Ik kreeg een herhaald verzoekje, dat ik op dezelfde manier beantwoord heb (dus bij uw reactie). Het verzoek van meneer Hoyer luidde :

Ik wil graag contact met familie van Sebo,naam dus van Uw moeder. Heeft te maken met Nagasaki kamp Fukuoka14B. Kunt U me zeggen hoe dat te doen. Heb Uw blog bekeken ,maar zie nergens een contact.

Mijn antwoord : Stuur weer een reactie op het bericht met uw e-mailadres of andere contactgegevens. Uw reactie wordt niet gepubliceerd omwille van uw privacy. Alleen ik kan hem lezen. Uw e-mailadres wordt dus niet openbaar gemaakt. Dus reageer even met uw eigen contactgegevens a.u.b. als reactie op dit bericht. Dank u.
Overigens heeft een oom van mij in dat kamp gezeten. Dus wordt mijn tante bedoeld.