maandag 6 juni 2016

Als een verliefde puber

Vanmiddag was ik met een kruiswoordpuzzel bezig. Deed mijn pa trouwens ook toen ie met pensioen was. De tv stond aan. Een slechte gewoonte. Maar ja, het was mij buiten te warm.
Op de tv zag ik tijdens mijn hersengymnastiek stukjes van de Dr Phil show over een getrouwde vrouw (met kinderen) die verliefd was geworden op een country zanger, Kip Moore. Ze was op slag verliefd toen ze hem voor het eerst zag. Hoe die zanger erin zat, is mij niet bekend. Het was weer zo'n vreemde Dr Phil aflevering. Ik vond mevrouw net een verliefde puber. Haar man was er ook. Die was niet blij met haar verliefdheid. Maar hij probeerde voor de uitzending wel een medewerkster van Dr Phil te paaien voor een romantische wandeling. Soort zoekt soort? Zijn vrouw had zichzelf ervan overtuigd, dat ze met haar C&W ster zou trouwen. Het geheel deed me aan een liedje denken. Don Williams zong het al jaren geleden :