donderdag 25 augustus 2022

Wat goor!

Sinds de komst van coronahonden en nieuwe bewoners met honden, komt het veel vaker voor dat de stoepen, straten en groenstroken bevuild zijn met hondenpoep. Ondanks de opruimplicht. Ook de aanlijnplicht wordt genegeerd.
Recent maakte ik deze foto van een hoop met een vlaggetje met de tekst : Beetje slordig. De hoop lag pal voor de toegang tot een woning. Ik maakte er vanwege de tekst op het vlaggetje maar een grapje van door te zeggen, dat Fenna ze mooier draait. Een hondeneigenaar schreef dat ze de foto goor vindt en beval dat ik hem direct moet verwijderen. Haha! Tja, dat soort mentaliteit neemt hand over hand toe : jij moet doen wat ik zeg. Nou, daar heb ik dus poep schijt aan. Die eigenaresse zal dus ook de poep van haar hond niet opruimen. Ik bedoel, als je een foto al goor vindt hoe gaat het dan in de werkelijkheid? Om te zwijgen over een ongelukje in huis. Dat zal dan verhuizen worden. Maar goed, er is nog zoiets als scrollen of vegen. Met dat laatste bedoel ik dan swipen en dus niet je kont afvegen, mevrouw. Anders zou het weer goor zijn, hè?