maandag 29 augustus 2022

In en in triest

Een vrachtwagen rijdt een talud af en komt in een familie bbq terecht. Er vallen zes doden en veel gewonden. Wat een doffe ellende! Ik wist niet wat ik hoorde. Het bericht blies voor mij al het andere nieuws weg. Totdat ik gisteren nog een slecht bericht vernam over iemand die wij persoonlijk kennen. Ik mag blij zijn met elke dag die mij gegeven wordt. Ik wens alle getroffenen sterkte toe.
Een ander diepte punt is het grote aantal sterfgevallen, waar men zo geheimzinnig over doet. Het betreft het Sudden Adult Deathe Syndrome, dat na de vaccinaties tegen C ontstond. Het RIVM wil geen informatie verstrekken over het opvallend hoge sterfteoverschot en de oorzaak / oorzaken daarvan. In Canada is het verschijnsel ook bekend en heeft het tot grote zorgen geleid bij (onafhankelijke) artsen en andere deskundigen. Men (overheid) weigert nog steeds autopsies uit te voeren, om de oorzaak te achterhalen. De andere deskundigen raden af de boosterprik te nemen, omdat ook veel ouderen plots overlijden na deze prik. Ik ben bang dat het hele covid beleid inderdaad het schandaal van de eeuw gaat worden. Een schandaal met veel onnodige slachtoffers en een handje politieke en financiële profiteurs. Een jaar geleden kwamen de berichten over SADS al door. Men heeft de neiging om de drogreden 'onderliggende ziekte' weer te gebruiken. De werkelijkheid is, dat het te vaak over slachtoffers gaat, die voor de vaccinaties kerngezond waren.