maandag 28 maart 2022

Terug van vakantie

Zo leek het toen ik vanmorgen met Fenna naar buiten ging. Het was alsof ik uit een warmere omgeving terug was gekeerd in het typisch Nederlands klimaat. Compleet met een soort jetlag gevoel vanwege het tijdverschil. Gelukkig ben ik werkloos. De winterjas hangt ook nog aan de kapstok.
De teef is weer loops. Ze is gelukkig geen wandelende druppelaar. Nooit geweest. Af en toe zien we een piepklein druppie op de vloer. Het vloerkleed is al weer verwijderd. Dat doen we dan maar voor Fenna. En voor onszelf. Zo houden we niet alleen het kleed vrij van druppels, ook de vlekjes op de vloer zijn beter zichtbaar en gemakkelijker te verwijderen.

Ik was van plan naar de loods te gaan met de bus. Maar die staat klem tussen een hoge stoeprand en groen en een kleine zwarte auto. Ik ken de eigenaren en heb ze al een paar keer gesproken. Het zal wel vanwege de beschikbare parkeerruimte zijn geweest, dat het autootje zo dicht tegen de bus staat. Misschien denken ze dat de bus alleen voor vakanties gebruikt wordt. Meestal kan ik er wel uit- en inparkeren. Ik ga het vervangen van de schroefjes maar hier voor de deur doen. Scheelt ook weer brandstof en spaart het milieu. Hopelijk blijft het wat rustig in de straat. Ik wilde ook nog wat grote spullen vervoeren, maar dat kan morgen of een andere dag ook. No problem.