zondag 27 maart 2022

Popnagels ipv schroeven

Zomertijd. De mensen die slecht slapen boffen maar. Ze hebben een uur korter last van slapeloosheid.
Tijdens het inrichten van de kampeerbus, heb ik een paar peesrails niet alleen met lijmkit op de carrosserie bevestigd. Ik heb hier en daar ook plaatschroefjes gebruikt. Die gebruikte ik om de rails in eerste instantie op hun plek te houden.
Maar ja, de zogenaamde roestvrije schroefjes worden bruin. Ik ga ze verwijderen en zet er voor in de plaats een aluminium popnagel in. Ik moet het wel dusdanig doen, zodat het gat in de carrosserie niet kan gaan roesten en er geen vocht door kan komen.
Om in alle rust te kunnen werken, ga ik dat morgen bij de loods doen. Daar heb ik geen last van voorbijkomend verkeer en voetgangers, die mij van mijn werk afhouden. 😉 Al is een praatje op z'n tijd best wel leuk. Maar er moet eerst gewerkt worden.