donderdag 17 maart 2022

Aan de slag

Ik was vanmorgen vroeg al weer aan de slag. Het GFT wordt vandaag opgehaald en ik wist nog een flinke hoeveelheid snoeiafval te liggen. Dat heb ik onlangs zelf in kleine stukken staan knippen. Een monnikenwerkje dus. In een kliko gaat veel meer snoeiafval als het kort geknipt of gezaagd is. Vandaar deze actie. De kliko van de eigenaresse van het afval was vrij leeg. Maar ik had daarnaast nog drie kliko's nodig, om al het afval kwijt te kunnen. Ik heb de rij kliko's aan de straat even gecontroleerd en ben toen bij de adressen van de vrij lege bakken gaan aanbellen. Ze vonden het allen geen probleem als ik in hun kliko's wat snoeiafval zou doen. Met van mijn kant de belofte, dat ik het er niet in zo proppen, zodat alles vast zou komen te zitten.
Stipt om 10.00 uur was ik weer thuis. Een opgeruimde tuin voor de bewoonster achterlatend.