zondag 27 maart 2022

Hints

Sinds de laatste storm hebben we al diverse hints gekregen om te helpen bij het herstellen van geleden schade. Maar wij beginnen daar niet meer aan. Het is en blijft nu eenmaal lastig klussen met een mes in de rug.
Gisteren  stond een aantal vrouwen te hannesen met een schuttingdeel. De paal was tijdens de storm afgebroken en het paneel was losgerukt. Ik kwam bij de bus vandaan en liep naar huis. Toen ik het groepje zag, hielden ze allemaal stil en keken mij verwachtingsvol aan. Ze hoopten dat ik hen zou aanspreken of vragen : "Lukt het dames?" Maar in plaats daarvan liep ik gewoon door. Reden voor hen om met het gehannes te stoppen. Tja dames, als ik eenmaal een streep getrokken heb, blijft ie staan. Tenzij er excuses of zo gemaakt worden. Maar we gaan niet doen alsof er niets gebeurd is. Dat is niet mijn stijl.