woensdag 22 september 2021

Fiets is klaar en verkocht

Het was vanmiddag nog even wat gedoe met de fiets. Aan de kettingkant ontbrak een kettingspanner. Ik wilde per se vanwege de krachten die op het achterwiel worden gezet die spanner alsnog monteren. Helaas bleek de bevestigingsbout en moer van de trommelrem op de achtervork vastgeroest. Op zich al vervelend, maar nog vervelender wanneer je er
niet goed bij kunt. Maar uiteindelijk is het wel gelukt. Nu zitten er weer twee spanners op.
Ik heb de goede remhendel geplaatst en een andere, betere binnen- en buitenkabel. Voor het overige betrof het wat poetsen en klaar was ik.
Commercieel gezien ben ik wat laat. Ik had zo'n fiets beter aan het begin van het schooljaar te koop aangeboden. Dan is de vraag veel hoger, dacht ik. Er wonen hier erg veel studenten. Wat denk je? De advertentie heeft nog geen uur gestaan. Toen was de fiets voor de vraagprijs verkocht. Hatsikidee!