vrijdag 2 april 2021

Kinderen van Ruinerwold -2-

Wat een tragisch gebeuren zeg! Ik merk dat de volwassen kinderen nog steeds moeite hebben met de situatie. Enerzijds is het hun vader, anderzijds is het iemand die voor erg veel leed gezorgd heeft en m.i. zelfs hun eigen moeder heeft ontnomen. Het wurgen en/of met de dood dreigen is bij de beesten af. En dat alles vanwege zijn geloof, waarin hij niet schroomt God aan te halen.  Brrr! Duidelijk is wel, dat elk kind zo zijn/haar eigen vader kent. Van een wrede tot een zorgzame.
Ik verbaasde me wel over het feit, dat een politieagent de jongeman na diens vlucht weer terugstuurde naar dat gruwelhuis. Wat een .... nou ja, ik zeg maar niets.
Opvallend was wel, dat ondanks weer door haar vader te zijn genegeerd tijdens de confrontatie in de gevangenis, de dochter nog steeds aan hem 'hangt'. Het bloed kruipt waar het waar het niet gaan kan?
Het OM heeft de aanklachten ingetrokken, omdat de vader zich vanwege een beroerte niet kan verweren. Ik zeg : "Dat konden deze kinderen toen ook niet, OM."