donderdag 15 april 2021

In de remmen

Dit keer kon ik het niet laten. Ik was er zo vaak al langs gereden. Telkens toch maar de voet op het gaspedaal gehouden. Maar vandaag ging ik toch maar in de remmen. Het was rond het middaguur, dus dat kwam gelegen. Er is hier net buiten Dronten een vestiging van Febo! De vestiging is sinds december vorig jaar open. Dus ik heb me vrij lang weten in te houden.

Zoals gezegd het was rond de klok van twaalf, dus richting de lunch.
Toen ik de afslag nam en op het punt stond de parkeerplaats op te rijden, zag ik in een flits een witte bus naderen. Wat denk je? Op die smalle weg, terwijl mijn knipperlichtje links brandde, werd ik met een flinke snelheid gepasseerd. Achter het stuur zat een petje. Ik zuchtte maar even, sloeg linksaf naar de vrij lege parkeerplaats en zette de bus in een vak.
Het was doodstil in de Febo tent, die er zeer verzorgd uitzag. Buiten heb ik overigens ook geen zwerfafval gezien. Naast de Febo bevindt zich een broodjestent. Al snel dook een medewerker op en ik bestelde (natuurlijk) een paar kroketten.
Weer thuis hebben we erg genoten van de lunch met de goudbruine snacks. Zo, ik kan er weer voorlopig tegen.