zaterdag 10 april 2021

Gekkies

"... Met Vinted ruim ik mijn kast op en verdien ik wat extra's.", beweert ze. Ze bedoelt : "Dan maak ik weer wat ruimte in mijn tjokvolle kast en kan ik met de opbrengst hem weer tjokvol krijgen." 
Mocht er een vandaal over je auto gelopen zijn, dan draagt ie vast een G-Star Raw jeans. Volgens mij is de spot gemaakt door een bureau, dat ook die gekke Franse parfumspotjes maakt.
Als het medicijn bij jullie niet goed werkt, dan proberen we het wel bij een andere groep mensen. Volgens mij is een medicijn bedoeld om mensen beter te maken. Niet ziek, laat staan dood. De werkwijze van de 'vaccins' in het menselijk lichaam toont aan, dat we te maken hebben met een door mensen ontwikkeld 'virus'.
Sinds de ME niet meer zo agressief optreedt tegen mensen die gebruikmaken van het recht op demonstreren, zijn demonstraties geen nieuws meer.
Meneer Mark Rutte wil ook een nieuwe politiek. Ik adviseer : "Eerst maar in therapie, Mark. Misschien krijg je dan wat menselijkheid op je moreelkompas."