donderdag 29 april 2021

O wat erg!

Wat een bende zeg in het kabinet Rutte. Zeg maar rustig een Maffia bende. De Rutte-Maffia regeert. Ik had weliswaar een en ander in de gaten, maar dat het zo erg is, nee dat had ik niet verwacht. Geert Wilders heeft wat mij betreft gelijk : achter de tralies met die lui. Het zal toch niet zo zijn, dat de Rutte Maffia (VVD,CU, CDA en D66) straks weer met hun arrogante, minachtende houding in hun vertrouwde stoel gaan plaatsnemen?
Ik vind het al heel erg onfatsoenlijk (= onbeschoft) als ik bepaalde ministers inclusief Rutte met hun telefoons bezig zie tijdens dit debat. Tel daarbij op de lichaamstaal. Ze getuigen van een hoog gehalte van arrogantie en minachting voor de sprekers i.c. de volksvertegenwoordiging. Vriendjespolitiek die ver boven oprechtheid, respect en openheid verheven is. Weg met die lui.