dinsdag 13 april 2021

Meer tegengas aub

Gisteravond zag ik een stukje van het praatprogramma van Beau. Er was een huisarts aan het woord. Vanmorgen las ik dat die arts gezegd schijnt te hebben, dat hij die spuit er bij mensen graag zou willen inrammen. Nou, da's lekker. Dergelijke gedachten hadden kampartsen ook.
Wat ik weer betreur, is dat er geen andere huisarts aan tafel zat. Iemand met een andere opvatting over vaccineren. Het is telkens hetzelfde liedje in die programma's met vaak dezelfde gezichten. Beau kan wellicht zelf zijn mening geven, maar hij is geen huisarts maar een prater. Beau heeft ook een keer minister De Jonge uitgenodigd. Maar ook toen geen kritische deskundige aan tafel. Aan dat soort uitzendingen hecht ik geen enkele waarde. Ik bespeur veel te veel propaganda voor AstraZeneca en het beleid van Rutte c.s.. Weg met de betaalde journalistiek. Nu mogen mensen met poen naar Rhodos, want Curaçao is reeds verziekt door het Nederlands toerisme. Stop toch met die dictatuur! Gooi de horeca en de rest hier maar open en stop al die miljoenen eens in een evenwichtige zorg. Je kunt wel roepen dat de tent vol zit, maar vertel dan ook dat de feestruimte slechts 4 x 5 meter was.