woensdag 21 april 2021

Meer klachten over racisme

en discriminatie? Volgens mij komt dat vanwege het coronabeleid. Er wordt nu veel vaker geroepen : de koffie is bruin!! Gevolgd door : "Zijn er nog Jodenkoeken of negerzoenen?"
In het algemeen is het al anderhalf jaar een donkere tijd. Ook weer zoiets racistisch : donker is dus slecht. Ik ben volgens mijn huisarts ook gediscrimineerd. Door de zon. Hoewel ik vorig jaar dagen lang gefietst heb in de zon, had die gloeiende plaat mij vitamine D onthouden! Wat een rotstreek. Ik verdenk de zon ervan die ie mij te bruin vond. Met de vaccinaties word ik ook gediscrimineerd. Eerst niet, dan weer wel en dan toch maar weer niet. 
Vanwege het coronabeleid is het aantal mensen dat een donker bruin vermoeden koestert ook flink toegenomen. Net als de zwartgallige humor. De meeste klachten gaan trouwens over het gedoe in en rond de supermarkten. Daar ergeren velen zich groen en geel aan. Niet leuk voor de jonkies en de Aziaten. Je zult maar een jonge Aziaat zijn.