vrijdag 23 april 2021

Gratis Yoga

Zouden de secretaressen van het demissionair kabinet al de benodigde verslagen over het overleg van de ministers over de Toeslagenaffaire al opnieuw uitgetypt hebben?
Hier in de buurt bevindt zich een fraai gazon. Fenna en ik lopen daar dagelijks langs, op weg naar het bos. Ik wissel de wandeling af door om en om ook de andere kant op te wandelen. Wat dat betreft ligt ons huisje gunstig. Als we de route langs het gazon nemen lopen we rechtdoor door een doorgang (pijl) en steken vervolgens de weg over om bij het bos te komen. Al met al nog geen 300 meter van ons huisje schat ik.
Er zijn helaas hondenbezitters, die niet de moeite willen nemen om zelfs een kortere afstand naar het bos te overbruggen. Ze wonen vrij dicht bij het
gazon en lopen daar net zo lang rondjes tot hun hond zijn behoefte gedaan heeft. Een tweede helaas betreft het opruimen van de hondenpoep; dat doen ze niet. Bewoners wier huis zich aan het gazon bevindt vinden het helemaal niets. Een aantal ken ik en ze weten dat wij er ook zo overdenken. Van dat gazon ruim ik af en toe ook zwerfvuil op.
Een van de bewoners heeft via een A4 tje op ludieke wijze zijn ongenoegen laten blijken. Wie weet helpt het. Want de veroorzakers, waaronder een paar met een corona-pup, zullen zich hopelijk aangesproken voelen.