zaterdag 23 mei 2020

Pijnlijke voeten

Toen ik tegen zessen vanavond thuiskwam en op de bank neerplofte, voelde ik pas mijn voeten. Ik heb de hele middag gelopen en gestaan. O nee, ook een paar keer op de grond gelegen. Vrijwillig en een beetje verplicht. Ik ben benieuwd welke nieuwe spieren zich morgenochtend met klachten zullen melden. Haha.
Ik ben aan het verhuizen geweest. En ik heb wat aan de bus geprutst. Voor het verhuizen moest ik eerst wat meubilair uit elkaar schroeven. Ik moest daarvoor op mijn rug liggen, maar verdiende er helemaal niets mee. Gelukkig kwam een drietal sjouwers mij helpen. Ik heb zelf weinig gesjouwd. Wel wat getild en de mannen het gemakkelijk gemaakt door gereedschap aan te geven en kleine spullen uit de werkruimte verwijderen. Zo bleef de werkplek voor hen lekker opgeruimd en ruim.
Eerder was ik, in afwachting van de komst van het drietal, met de bus bezig. Ik had immers een spuitbusje lak op kleur laten maken. Ik moet zeggen, dat de meneer die concentratieproblemen heeft, wel goed geschoten heeft wat de kleur betreft. De kleur in de (spuit)bus komt zo goed als 100% overeen met de kleur op de (kampeer)bus. Ik heb niet alleen de twee grote plekken gedaan, maar ook een plek op het rechter portier.
Ik denk dat ik er nog een laagje opbreng. Eerst de boel maar goed laten uitharden.
Na het eten ben ik eerst onder de douche gesprongen. Wat een verademing!