vrijdag 22 mei 2020

Gewoon thuis

Gisteren zijn erg veel mensen op stap gegaan. Ik heb het idee, dat velen het wazig beleid van Rutte c.s. zat zijn en hun eigen ideeën gaan volgen. Nu schijnt buiten de besmetting minder kans te maken. Wel op een strand zitten, maar niet op een terras. Wat een onzin. Wij houden ons maar aan het basisadvies en zijn thuis gebleven. Ik ben toch al niet zo van die drukte. Ik las dat wij zodoende tot de leden behoren van de intelligente lockdown. We hadden de bus ook aan het water kunnen parkeren. Maar we zijn standvastig. Ik las ook weer van die rare conclusies. Zo zouden rokers beter beschermd zijn tegen het virus. Het bericht meldt niet of het e- of tabaksrokers zijn. Wat een onzin. Longkanker lijkt me toch ook gevaarlijk. Leuk te horen dat men e-sigaretten nu ook ongezond vindt. Lijkt mij logisch, want er verbrandt chemische troep.