woensdag 8 augustus 2018

Paradijs voor criminelen?

Nadat ik de eerste twee regels van het bericht gelezen had, las ik ze nog een keer. En toen nog een keer. Ik twijfelde zelfs even aan mijn verstandelijke vermogen. Want want las ik?

"Bij het verlaten van een koffiehuis in Delft werd gisteren KP, de Haagse Holleeder vermoord. Hij zat vast voor drugshandel, overvallen en moord."

Een zware crimineel, die vastzit in een koffiehuis zo lijkt het en dan gewoon aan de wandel gaat. Ik heb diverse keren gehoord, dat buitenlandse criminelen ons land een paradijs vinden. Hebben ze dan toch gelijk? Oké, meneer is na het verlaten van het pand omgelegd. Waarschijnlijk omdat ie een rekening niet betaald had. Iemand zei, dat het slachtoffer net met pensioen was. Maar ja, wraakoefeningen kennen geen pensioenleeftijd.
Tegenwoordig moet je oppassen in welk horecapand je wat nuttigt. Voordat je het weet vliegen de kogels je om de oren. Wat is er geworden van ons landje? Er is steeds meer Volk dat onze Vrijheid Demoniseert.