zaterdag 9 mei 2015

Stom boek vergeten

Toen ik na maanden weer eens bij Het Goed, een kringloopwinkel in Lelystad, rondsnuffelde, zag ik een interessant boekwerkje voor mij. En dan vooral voor mijn slechte kortetermijngeheugen. Voor mij is het tegenwoordig zaak, om in dergelijke situaties direct tot actie over te gaan. En dat deed ik dus niet. Ik werd wat afgeleid door oude lp's, die nog steeds niet op alfabetische volgorde in de bakken staan. Wellicht het werk van een Syrische vluchteling. anders zou ik niet weten waarom Abba in de bak van de S-T staat. Misschien vond de vrijwilliger de lp Silly Trash. In die bakken zat dit keer niets van mijn gading. Ik liep weer naar de uitgang en dus vergat ik het boek. Ik was het hele voorval al weer vergeten, totdat ik thuis een fotootje in mijn extern kortetermijngeheugen, mijn camera, tegenkwam. Toen dacht ik : "O ja, dat boek!" Hahaha! Ik heb eigenlijk helemaal niets aan dat boek, want ik onthou toch niet wat ik gelezen heb? Komt bij dat ik het ook thuis telkens weer kwijt zal zijn, met allerlei ergernissen tot gevolg. Stom idee eigenlijk, zo'n boek.