dinsdag 30 september 2014

Mijn pensioen is geregeld!

Als het gedoe nog een week geduurd zou hebben, dan was ik precies een jaar verder geweest met mijn pensioenproblematiek. Maar vandaag viel zowaar een brief in de bus met de gevraagde correctie op de onterechte jaaropgaaf. De vlag mag dus uit. Gebleken is dat de brief al begin september naar mij toegestuurd is. Nota bene naar mijn oude adres! Ik had al direct een adreswijziging doorgegeven. Ook tijdens het gedoe van die foute Jaaropgaaf. En toch weer het oude adres gebruiken. Grrrr! Al met al ben ik dus na een jaar eindelijk van die pensioen-lijdensweg af. Hoewel, onlangs is er weer wat vrijgekomen. Kreeg ik weer een dikke set formulieren met allerlei voorstellen. Alleen miste ik er een namelijk : bijstorten op mijn bankspaarrekening (loopt bij dezelfde maatschappij). Hopelijk wordt dit in een keer goed afgehandeld. Tja, gewoon administratief werk (in mijn tijd ULO niveau) schijnt voor hedendaagse Havisten en zelfs HBO 'ers erg moeilijk te zijn.