dinsdag 30 september 2014

De puntjes op de i

Al eerder schreef ik over het snoeien van het groen op het pleintje voor ons huis. Dat was zeer rap gedaan. Maar zoals vaak het geval is, liet de kwaliteit te wensen over. Her en der staken nog lange sprieten boven het gesnoeide groen uit. Ook het laag hangend groen van de bomen was met de Franse slag gesnoeid. Niet alleen ons, ook de andere bewoners was dat opgevallen. Waarschijnlijk was het stopwerk, dat tussen eerder geplande werkzaamheden is gepropt. Maar geen geklaag; we gaan doen!
Dus vanmorgen heb ik de klus even afgerond. Alle sprieten en laaghangende takken heb ik verwijderd. Ik heb gelijk maar een deel van het pleintje schoongeveegd. Ik was toch al bezig. De meeste gordijnen waren nog gesloten toen ik bezig was. En dan is het leuk dat men later toch ziet dat de boel opgeknapt is. Niet voor niets bezig geweest.