dinsdag 28 november 2023

Stereoset op nieuwe plek

De set, een Lenco, heeft een tijdje in een hoekje gestaan. De beide speakerboxjes stonden schouder aan schouder naast elkaar. Geen ideale opstelling voor zo'n set. De set werd alleen gebruikt voor de radio. Meestal wanneer Fenna even alleen thuis moest blijven. De radio stond niet hard of zo, maar zacht. Een hond hoort immers 16x beter dan een mens. En 1600 x beter dan ik. 😅 Het doel was om andere geluiden wat te dempen en haar wat rustig te houden. Dat is altijd goed gegaan. Maar nu is het tijd de installatie een goede plek te geven. 
Omdat ik vaak via mijn laptop naar muziek luister, heb ik de set boven mijn bureaublad geplaatst. Een plank hoger heb ik beide boxjes opgesteld. Ongeveer een meter uiteen. Ik heb de set even getest met een cd. Wat mij betreft staat ie daar prima. Ik kan hem gemakkelijk bedienen en eventueel ook met een headset op mijn knar naar muziek luisteren. En als ik alleen thuis ben en het huishouden doe, word ik daarbij ondersteund door muziek. Muziek, ik kan er geen genoeg van krijgen.