woensdag 1 november 2023

Opgelicht door Van Looi Amsterdam

Omdat ik een winterjas zocht met overslag, kwam ik op een op het oog betrouwbare website terecht. De lay-out was standaard, zoals bij veel verkoopsites. Vooraf heb ik nog met zoekmachines gecontroleerd of er misschien klachten zijn over dit bedrijf. Maar ik vond niets. NB Van Looi met een i!
Dus heb ik daar (vanlooi-amsterdam.nl) een jas besteld en betaald. Volgens de site zou ik de jas binnen een paar dagen via DHL geleverd krijgen. Maar dat gebeurde niet.
Ik heb vervolgens 2x een email gestuurd naar de website / verkoper. Het e-mail adres was ALBRECHTA123@OUTLOOK.COM.  Op beide mails kreeg ik geen antwoord. Ik ben nu 20 dagen verder en heb besloten aangifte te doen van oplichting. Dat heb ik dus gedaan. Ik wacht maar af in hoeverre dat iets gaat opleveren. Dus voorlopig geen nieuwe jas. 😒