Waardeloos! Als ik inlog op mijn internetbankieren, krijg ik al een paar weken eenzelfde bericht. Men vraagt mij mijn persoonsgegevens te controleren en eventueel te corrigeren en/of aan te vullen. Inmiddels heb ik daarover ook brieven van de bank gekregen. Dubbelop dus.
"Waarom doe je je huiswerk dan niet?", hoor ik lezers zich afvragen. Nou, heel simpel : omdat de bank zijn huiswerk niet goed gedaan heeft. Ik krijg al die tijd dezelfde foutmelding, die zegt dat er iets misgegaan is. Om bij mijn persoonsgegevens te kunnen komen, hoef ik enkel een button aan te klikken. Maar dan gebeurt er een tijd niets. Totdat ik een pop up scherm krijg, waarin te lezen valt dat er iets misgegaan is.
Chatten? Dat helpt dus ook niet. De chat stuurt mij naar de button, dus word ik van het kastje naar de muur gestuurd. De verzoeken van de bank zijn bij mij onder de noemer GEZEUR terechtgekomen. Ik wacht maar af totdat ik gearresteerd word wegens een of ander bancair delict.