dinsdag 20 december 2022

Voorwerk

Het is nu 09.45 uur en ik ben ent klaar met het opruimen van bladafval op het pleintje. Het begon trouwens ook te regenen. Mooi op tijd dus. Het liefst doe ik dat soort werk liever geregeld. Dus van opsparen ben ik geen fan. Dat geeft plots erg veel werk, waar ik dan ook heel veel animo moet opbrengen. Op een gegeven moment ga ik er dan tegenop zien.
Gisteren zag ik twee mannen de 'onkruid' boom bekijken. Ik ben toen op ze af gestapt om ze bij te praten. Volgens een van hen is het geen onkruid. Oké. Een collega had dat eerder wel gezegd, compleet met naam van de plant. Ze vertelden mij dat het niet mogelijk is de hele plant te verwijderen. Da's dan jammer. Maar wie weet hoever ze komen.
 Ik ben van plan na de regen weer eens een rondje zwerfafval te gaan doen. Ik zag vanochtend tijdens het wandelen met Fenna dat het weer tijd is.