woensdag 28 december 2022

Het gebeurt niet zomaar

Alles heeft een reden. De val van de trap is er dus ook zo een. Ik moest blijkbaar wat afgeremd worden en wat rust nemen. Jammer dat daar een val voor nodig is. Maar blijkbaar werkt het zo. Ik heb niet zo'n fijne nachtrust gehad. Maar ach, ik kan slapen wanneer ik wil. Ik ben lekker met pensioen. 😏 Ik was van plan nog even naar de loods te gaan, maar dat feestje gaat dus niet door. Ik weet niet eens of ik wel zou kunnen fietsen met dat gammele pootje van me. Vervelen doe ik me overigens niet. Ik luister graag naar muziek, er ligt nog een fotoalbum te wachten en ik 'moet' (?) nog een telefoon gaan regelen. Mijn oude mobiele telefoon is niet zo smart. Daarom lukt het niet om bijvoorbeeld Apps te downloaden. Die heb ik nodig om straks nog te kunnen internetbankieren en mijn DigiD te kunnen blijven gebruiken. Wat een gedoe zeg! Het is omdat ik de Belastingdienst geen eurocent gun, anders had ik het maar zo gelaten.
En dan is er nog het huishoudelijk werk. Ik kan veel zittend doen. Staan kan ook, maar dan gedurende een korte tijd.
Ik ben al blij, dat de pijn aanzienlijk minder is dan gisteren. Er zit dus merkbaar schot in mij herstel. Gelukkig maar.