zaterdag 3 april 2021

Stilzitten

Eerlijk gezegd doe ik steeds minder de laatste tijd. Ik voel me een gevangene van de coronamaatregelen. Het wordt nog erger, want er staat een aantal wetsvoorstellen op stapel, dat mijn vrijheid verder zal beknotten. Ik moet laten o.a. zien, dat ik een techno-prik toegediend gekregen heb. Anders wordt ik maatschappelijk uitgesloten. Dat alles 'vanwege corona' beweert men. Het zijn nog maar voorstellen van Rutte c.s., die nog een lange(?) weg te gaan hebben. Maar alleen al het feit dat deze regering dat wil, boezemt mij angst in. Ze passen wel in een groter kader, dat door velen ('complotdenkers') als de nieuwe wereldorde wordt beschouwd. Een orde waarin overheden een veel grotere grip krijgen op mensen in hun doen en laten dan nu.  Het coronavirus is daar een zeer gunstige basis voor. Ik rol van de ene in de andere maatregel en de nu nog morele(?) plicht me te laten vaccineren.
Willen Rutte c.s. per se weer regeren om het reeds ingeslagen pad verder af te lopen richting de nieuwe wereldorde? Het zal mijn tijd wel duren. Het ergste lijkt me, dat ik misschien aan het eind van mijn leven in een inrichting verplicht bingo moet gaan spelen en/of kinderliedjes moet gaan zingen. Al lijkt me dat lastig in plat gespoten toestand.