dinsdag 6 april 2021

Nog een boekwerkje

Vandaag heb ik eindelijk mijn volgend boekwerkje afgerond. Vorige week kreeg ik een kortingscode toegestuurd, dus heb ik het boekwerkje maar afgerond. Het lag al een tijdje op de harde schijf te liggen. Een kopie zweefde ergens op het internet. Altijd een dubbele opslag, want je weet maar nooit. Ik heb wat verhalen uit mijn dagboek overgebracht naar een album en ze voorzien van passende foto's. Dit keer heb ik met name mijn jeugdherinneringen bijeen geschraapt, met het accent op de jaren 50. Weer in hetzelfde formaat als al de andere boekwerkjes / albums die ik al heb staan. Zo kan het nageslacht lezen waar ik geboren en getogen ben en wat deze voorouder allemaal uitgespookt heeft. En, niet minder belangrijk, hoe de sfeer in de jaren 50 en begin 60 thuis en in mijn geboortedorp ongeveer was.