donderdag 1 april 2021

Corona zelftest?

Daar trap ik dus ook niet in. Handig zo'n zelftest? Jazeker, maar ga daarna alsnog naar de GGD voor een test. Want die zelftest is niet helemaal betrouwbaar en de GGD heeft te weinig testgevallen. En wie staat er als eerste zo'n zelftest te kopen? Jawel, clown-schoolmeester De Jonge! Nou, dat accentueert extra waarom ik absoluut geen zelftest zal gaan kopen. Zo'n € 10 per test, zijn ze nou helemaal! Via AliExpres is het wel stukken goedkoper, maar.... zo schrijft iemand :

"...Ik weet niet of dat hier mag maar ik wil jullie waarschuwen. Omdat ik en vele van ons regelmatig iets bestellen bij Aliexpress het volgende. Tijdens het shoppen zag ik een aanbieding van een Corona test : 5 stuks voor €5,-!! Ik dacht meteen die neem ik erbij. 1 voor mij en 1 voor mijn vrouw. Ze kwamen binnen en ik dacht meteen : "Testen!"

Test 1 : Positief ! Ik dacht dat kan niet ... nog 1x.

Test 2 : Negatief ! Huh? Om een lang verhaal kort te maken :

2x positief,  2x negatief en 1x zwanger.

Dus voor de liefhebber heb ik nog een setje van 5 over ..."

Het is maar dat je het weet.