woensdag 17 februari 2021

Zweden stopt vaccineren

Vanwege de sterke aard van de bijwerkingen van het vaccin AstraZeneca, is in een aantal regio's in Zweden het vaccineren per direct stopgezet. Ik lees ook in andere on line berichten over bijwerkingen. Ook met dodelijke afloop. In mijn voormalig vakgebied was de regel : de vooroploper betaalt. In dit geval helaas met z'n leven.
Ik schrijf dit overigens niet om anderen vaccineren af te raden. Ieder maakt z'n / haar eigen keus. Het is van mijn kant louter een kwestie van wijzen op andere berichten dan al die positieve en bang makende propaganda. Soms lijkt het alsof men mij en anderen bijeen wil drijven om vervolgens, desnoods onder grote psychologische dwang geïnjecteerd te worden. Ik bouw liever mijn eigen weerstand op, dan een proefkonijn en melkkoe van de farmaceutische industrie te worden.