woensdag 24 februari 2021

Andere covid-geluiden

Zoals gezegd volg ik juist niet het advies van de overheid. Ik probeer me telkens weer een compleet beeld te vormen van de problematiek, het overheidsbeleid, de gevolgen ervan en de risico's. Er zijn ook artsen die bezwaren hebben tegen de manier waarop het beleid gevoerd wordt. Ze zijn verenigd in een stichting genaamd Artsen Covid Collectief. Ze worden nauwelijks in de media genoemd, laat staan gehoord. Dat vind ik jammer. Dit kabinet presenteert zijn mening alsof er geen enkel alternatief zou zijn. Er wordt ook erg geheimzinnig gedaan over het aantal doden na vaccinatie. Als ik dan zie dat de meeste van onze leiders zelf geen gevolg geven aan hun eigen regels, dan roept het bij mij herinneringen aan het boekwerkje met de titel Animal Farm van George Orwell op.