woensdag 5 december 2018

Afspraak gemist!

Ondanks mijn vrij georganiseerde werkwijze, heb ik afgelopen maandag een afspraak gemist. Daar schrok ik wat van. Ik had die dag naar de tandarts gemoeten. Ik weet niet beter, dan dat ik al jaren op de vrijdag naar de tandarts ga. Zo stond het dus ook op mijn kalender, voor a.s. vrijdag. Toen ik echter gisteren het afsprakenkaartje van het prikbord plukte, bleek achter dat kaartje nog een kaartje te zitten.
Op het voorste kaartje stond vrijdag 7 december op het verborgen kaartje stond maandag 3 december vermeld. Ik heb vanmorgen even gebeld. Wat bleek? Mijn mondhygiëniste werkt niet meer op de vrijdag. Toen ik dat hoorde, kwam er een stukje herinnering bij mij los. Om die reden had ze de afspraak van 7 december in overleg met (vergeetachtige) mij veranderd in een voor 3 december. Ja, toen werd het mij duidelijk : ik had een kaartje moeten weggooien. In plaats daarvan heb ik ze beide achterelkaar opgeprikt, met de oude, vervallen afspraak voorop. Helaas is het dermate druk, dat ik pas in maart 2019 weer terechtkan. Ik volg namelijk een behandelingspatroon van om de drie maanden. Dat wordt eenmalig dus een halfjaar. Ik direct weer een vervolgafspraak gemaakt. Dat wordt dus in juni 2019.