zaterdag 14 oktober 2023

Wat een nacht!

Afgelopen nacht was ik behoorlijk aan het spoken. Althans voor mijn doen. Gewoonlijk slaap ik vrij vast en aan een stuk door. Maar dit keer dus niet. Ik heb sinds gisteren last van een flinke keelontsteking. Waar ik die vandaan heb weet ik niet en is niet zo belangrijk. Ik ben afgelopen week een paar keer in de buurt geweest van mensen die verkouden waren en die van een griep herstelden. Maar het kan even goed iets wat bij mezelf vandaan komt, vanwege mijn soms rare keelgeluiden. 😂 Omdat ik steeds moest slikken, hapte ik ook lucht naar binnen. Ik moest erg veel lucht kwijt (oraal!). Het was alsof ik een fles frisdrank met bubbels leeg gedronken had! Ik ben diverse keren uit bed gegaan en heb zelfs een tijdje in de woonkamer gezeten. Fenna vond het nogal vreemd. Met haar gaat het na een kleine opleving nog niet echt beter. Ze wordt nu uitgelaten met behulp van de fietskar. Dan hoeft ze niet te lopen naar de uitlaatplek. Ze valt nog steeds om. Vooral de achterkant schijnt instabiel te zijn. Ik hoop maar dat het toch wat beter zal gaan. Die keelpijn van mij is maar tijdelijk (hoop ik). Maar Fenna's gezondheid brengt veel twijfels met zich mee. Ondanks mijn optimisme denk ik, dat het erger is met Fenna dan de DA zei. Maar wat een nacht! Nee, niet zo een als Elvis beschrijft.