woensdag 14 juli 2021

Tegenvallers

Eerlijk gezegd had ik gisteren bezoek verwacht van iemand hier in de straat. Maar dat bleef uit. Ik doel op het incident, waarbij Fenna aangevallen werd door de mastiff. Ik had verwacht dat de eigenaresse van de aanvaller even langs zou komen om te informeren hoe het met ons, en dan vooral Fenna, gesteld is. Dat zou ik zelf wel gedaan hebben. Het is me in het verleden 2x keer gebeurd, dat ik even op huisbezoek ging omdat een hond van ons iets had uitgevreten.

wat een percentage!
Gisteren zag ik een meisje van 12 jaar op de tv. Ze ging voor een corona-prik. Ik ging er vanuit, dat ze door haar ouders vooraf goed voorgelicht was en hun goedkeuring hadden gegeven. Maar wat zegt het wicht voor de camera? "Ik heb erover nagedacht en doe het voor de anderen!" Sorry hoor, wat naïef antwoord en wat een onverantwoorde ouders.
Later zegt de prikster na het vaccineren van de 12 jarige : "Ik heb het vooraf nogmaals nadrukkelijk aan haar gevraagd en ze vond het goed." O wat erg. Dat zegt een pedofiel ook als ie betrapt is, mevrouw. Kinderen van 12 kunnen en mogen over dit soort medische zaken geen besluit nemen. Daarvoor is hun grijze massa nog te weinig ontwikkeld. Of mogen ze nu ook aan de alcohol enz.?
Het aantal besmettingen hier is van 3 opgelopen naar 9. Een stijging van 300%!! Erg hè?
Zelf vind ik niet dat Rutte c.s. de lock down te vroeg heeft losgelaten. Er zijn hier ontzettend veel mensen die hun gezond verstand niet gebruiken. Klaar. Onder hen minister De Jonge, die met zijn "dansen met Jansen" een totaal verkeerd signaal afgaf.