dinsdag 13 juli 2021

Achterom kijken

 "Wie zijn verleden niet kent, heeft geen toekomst". Zo is dat. Ik kijk vaak in het verleden. Om te leren hoe dingen niet en wel zouden moeten. Om niet zoals die ezel van die steen te zijn. Als ik in het verleden kijk, zie ik hoe chaotisch, ongeloofwaardig en triest het coronabeleid is. Hoeveel onwaarheden vanuit Den Haag geventileerd zijn. En toch hobbelen veel mensen achter deze regering aan. Nu weer een bericht over de groei van ernstige bijverschijnselen van het Jansen vaccin in Amerika. Je weet wel, het medicijn dat eerst als weinig effectief werd bestempeld. Het goedgekeurde vaccin is dus wel effectief, maar op een andere manier. En toch geloven veel mensen onze Haagse clown De Jonge toen ie riep : "Lekker dansen met Jansen." Ik dus niet. Want ik kijk geregeld achterom. In het verleden. Tegen De Jonge zeg ik dus : "Je bent een rund als je met die vaccins stunt!"