woensdag 21 juli 2021

Klusjes

Tijdens deze vakantie zag ik dat een spatlap op halfzeven hing. Hij was van de bevestiging aan het spatbord losgescheurd. Dus dat ga ik herstellen. Een ander klusje heb ik al gedaan. Er zaten twee barsten in de kunststof groentebak van de koelkast. Ik heb aan weerseinden van de beide barsten gaatjes geboord om verder barsten te voorkomen. Daarna heb ik over de barstlijnen aan beide zijden wat kunststoflijm gesmeerd.
De bus moet ook nog schoongemaakt worden. Van binnen en van buiten. En de beide bagagebakken moet ik even nalopen. De komende weken is niet alles nodig wat in de bakken zit. Alles wat overbodig is haal ik eruit. Omdat ik een paar overbodige schroefjes verwijderd heb, ga ik de gaatjes dichtsmeren met plamuur. Dat staat dan wat beter, vooral omdat het een witte ondergrond betreft. Naar zeggen gaat de bus eerst naar Luxemburg en daarna naar Frankrijk.