woensdag 14 juli 2021

Er rust geen zegen op

Vorige maand heb ik wat textiel besteld via het www. Het betrof een aanbieding van caps en ik kon er een tekst op laten drukken of borduren. De bestelling duurde vrij lang, terwijl de levertijd 3 Ć  7 dagen bedroeg. Ik heb toen even gebeld. Wat bleek? Men was mijn order kwijt. Hij was wel naar de productie gestuurd maar daarna is mijn ordernummer in de administratie nergens meer te vinden. Dus is de order opnieuw ingevoerd. Dit keer met de mededeling dat het textiel pas na 10 juli moet worden toegestuurd. Vanwege onze vakantie. De zondag na onze terugkeer, ontving ik een e-mail met de mededeling dat het pakketje verzonden is. Ik vond het een wat vreemd tijdstip (zondag), maar wie ben ik? Omdat levering daarna uitbleef toch maar weer gebeld. Men vond het raar dat ik dat e-mail gekregen heb.
Maar men ging (weer) aan de slag. Ik zou 's middags teruggebeld worden, niet dus. 's Avonds kreeg ik het bericht als zou het pakket aan Post NL overhandigd zijn! Vanmiddag was het zover, het pakketje werd eindelijk bezorgd. Ik maakt het voorzichtig open en.... zag twee beschadigde caps!! De verpakking zelf was onbeschadigd.
Ik heb er subiet foto's van gemaakt en deze bij een e-mail met klacht gevoegd. Het was bijna 17.00 uur, einde kantoortijd. Ik wacht af wat ik morgen te horen krijg. Het hele circus kan opnieuw beginnen. Er rust blijkbaar geen zegen op mijn bestelling.