donderdag 22 juli 2021

Opdringerig gedoe

Nu men op YouTube weet welke mijn voorkeuren zijn, krijg ik allerlei muziekvideo's gepresenteerd. Leuk, zou je denken. Maar er is een verschil. YT heeft zelf haar eigen nummers (Topics) naar voren geschoven. Compleet met veel onderbrekingen met reclame en zonder commentaar van luisteraars. Dus moet ik telkens bij het aanbod letten op wie de video heeft gepost. Dan hoef ik geen reclame te skippen. Natuurlijk biedt YT mij de gelegenheid om zonder reclames video's te bekijken en/of te beluisteren. Maar alleen tegen betaling. Natuurlijk.
Als ik een bepaald nummer of artiest(en) zoek, dan krijg ik keurig een lijst. Maar zodra ik een video eruit gepikt heb om te beluisteren, krijg ik niet meer de andere nummers van die band / artiest te zien. Ik moet telkens een pagina terug. 😪 Ze zeggen dat ze weten wat goed voor mij is. Over relatieproblemen gesproken :